niedziela, 24 czerwca 2012

Japoński nie gryzie! Innowacyjny kurs od podstaw






Wydawnictwo: Edgard
Cena: 29,90 zł
Poziom: A0 - A1
Ilość stron: 184
ISBN: 978-83-62482-72-6



Z pewnością udało się Wam już zauważyć moją słabość do Japonii i wszystkiego, co jej dotyczy. Kraj Wschodzącego Słońca ma w sobie coś niesamowitego - tradycja, honor, tajemnica - to tylko nieliczne z jego zalet. Jako oddana fanka postanowiłam, z zawziętością godną pochwały, nauczyć się japońskiego. Ot co! Język jak język. Udało mi się nawet zebrać kilkanaście podręczników (w większości Wydawnictwa Edgard:)).


Często się zdarza, że przez „suchość” tekstu czy przez brak ciekawej strony graficznej, mało wytrwała osoba szybko zniechęca się do nauki języka. Przyznam, że sama mam problemy z nauką jeśli od góry do dołu widzę tylko czarny tekst bez żadnych kolorów czy obrazków. Jestem wzrokowcem i potrzebuję nie tylko poprawnego gramatycznie (itp. itd.) podręcznika. Potrzebuję PIĘKNEGO podręcznika. Taki właśnie jest „Japoński nie gryzie!”. Pełny kolorów, obrazków, ramek i marginesów zapisanych ciekawostkami. Jak dla mnie graficznie perfekcyjny. Stonowana kolorystyka w odcieniach zieleni zdecydowanie odpręża.


Książkę podzielono na 12 działów tematycznych. Początkowe wprowadzają nas w tajniki pisma. Na końcu książki znajduje się bardzo przydatny słowniczek, odpowiedzi do zadań oraz kartki, na których możemy ćwiczyć zapisy znaków. Kurs nie przypomina zwykłych podręczników z jakimi dotychczas się spotykałam. Jest on bardziej „ćwiczeniówką” pełną nieskończonej ilości ciekawych zadań do wykonania. Dzięki wspomnianym wcześniej ciekawostkom zapisanym na marginesach, można nauczyć się nie tylko języka, ale także i kultury Kraju Wschodzącego Słońca. Książka zapewnia jak najbardziej aktywny sposób nauki od podstaw. Dodatkowo, bezpłatnie można także odsłuchać nagrania prawidłowej wymowy (w wykonaniu profesjonalnych lektorów) na stronie: www.slowka.pl/wymowa.


Polecam tę pozycję wszystkim, którzy pragną przyjemnie i tanio nauczyć się języka oraz dowiedzieć się czegoś o japońskiej kulturze. Jest to jedna z najlepszych książek, z jakich dotychczas korzystałam. Niech moc będzie z Wami!




Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Edgard:

23 komentarze:

  1. Ta pozycja także przypadła mi do gustu :3 Ogólnie seria "Nie gryzie" zbiera pozytywne recenzje, jednak raz spotkałam się z dosyć negatywną opinią... W każdym razie nie mogę się doczekać, kiedy całkowicie będę mogła oddać się kursowi języka japońskiego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie zaczynam zabawę z Japońskim na dobre ;) w końcu mam już wakacje. ;D

      Usuń
  2. Jakoś nie ciągnie mnie do japońskiego:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam więc inny język z tej serii. ;))

      Usuń
  3. Podpisuję się pod wypowiedzią Czytelniczki ;) Zdecydowanie wolę inne języki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę te fiszki tak bardzo! Od zawsze interesował mnie język japoński i kultura Japonii. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Japoński mnie do siebie nie ciągnie. Ostatnio jednak zaczęłam naukę włoskiego, dlatego może poszukam tej serii, ale w innym wydaniu językowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś nawet zastanawiałam się nad nauką tego języka, ale przynajmniej tymczasowo sobie odpuszczę (w razie czego będę wiedzieć po jaką książkę sięgnąć) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Japońskim się kiedyś interesowałam, ale teraz uczę się włoskiego, więc podobną książkę bym chciała, ale właśnie do tego języka ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Japoński jest nie dla mnie,a le z tej serii chętnie kupiłabym podręcznik do włoskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Japoński?! My Godness, może interesuję się mangą, ale nie na tyle, by uczyć się tych zygzaczków xD

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią, z chęcią, ale do j. angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może sięgnę, ale do innego języka

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.

    Chciałabym serdecznie zaprosić Ciebie, oraz osoby, które przeczytają ten komentarz, na losowanie odbywające się na moim blogu. Jest to pierwsze z wielu, które zamierzam przeprowadzić. Ma ona za zadanie odnaleźć nowych właścicieli dla książek, które zostały zapomniane. Zerknij i zapoznaj się z zasadami!

    Pozdrawiam serdecznie.
    Łędina z Wielkiej Biblioteki Ossus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Japonia, Japonia... Wciąż trudno mi się przekonać do niej. Nie wiem dlaczego. Ale nauka języka japońskiego może być ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo...
    Japoński to moja niespełniona ambicja. Ale kiedyś będę mówiła płynnie w tym języku!

    OdpowiedzUsuń
  15. To na pewno gratka dla fanów tego języka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jakoś mania na japoński omija, ale z tej serii znam książki do angielskiego i norweskiego - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Japonię i wszystko co z nią związane. Postanowiłam,że w wakacje zacznę uczyć się Japońskiego. Myślę,że z chęcią pomorze mi w tym ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może poszukam takiego kursu z językiem hiszpański albo angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  19. Japoński to nie dla mnie;) Ale jesteś już kolejną osobą, która dobrze ocenia kursy językowe tego wydawnictwa. Warto zwrócić na nie uwagę;)
    Można wiedzieć, gdzie studiujesz INiB? Jeszcze się okaże, że jesteśmy z tej samej uczelni;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja studiuję na UJ;) Licencjat z "Historyka"? Szkoda, że sama na to nie wpadłam...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią zapoznałabym się z kursem, ale języka angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń