wtorek, 7 lutego 2017

Garth Nix - "Abhorsen"




Tytuł: "Abhorsen"
Autor: Garth Nix
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Liczba stron: 424
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-08-05438-3
Cena: 34,90 zł / Cena e-booka: 26 zł (po zapisaniu się do Newslettera Woblink.com jedyne 16zł!)
E-book można kupić tutaj: Woblink.com





Za oknem szaro, zimno i jeszcze ta dobijająca śnieżna ciapa. Słońca prawie na niebie nie widać. Co chwilę dostaję coraz to nowsze – złe wiadomości. Perfekcyjne warunki do rozwoju depresji. Ratują mnie przed nią dobre książki i hektolitry herbaty. Jak sobie radzicie z tą pogodą? Nie mogę doczekać się wiosny, a jeszcze bardziej ukochanej jesieni!

"Zawsze lepiej coś robić, niż stać bezczynnie."

Dziś przedstawię Wam trzeci tom mojej ulubionej serii fantasy – Starego Królestwa. „Abhorsen” Gartha Nixa to kontynuacja świetnie utrzymująca poziom. Jakże ja kocham serie, które z każdym kolejnym tomem nie robią się coraz bardziej nudne! Ta seria w szczególności powaliła mnie na kolana swoją historią i sposobem w jaki autor wciąga czytelnika do stworzonego przez siebie świata.

Pokrótce przybliżę Wam fabułę tego tomu. Świat stoi na granicy upadku. Orannis wielki Niszczyciel Życia został uwolniony ze swojego więzienia. Spętany przed wiekami przez Siedmiu teraz nabiera sił, a świat czeka zagłada. Jedynie Lirael może powstrzymać Destruktora. Prowadzona wizją z Clayr, wyrusza w podróż wraz z nieodłącznym towarzyszem Podłym Psiskiem. Towarzyszą jej również książę Sameth wraz z kotem Moggetem. Czy uda im się ocalić świat przed zagładą?

"W każdym razie życie toczyło się dalej niezmiennym rytmem, pomimo wszelkich kłopotów."

Trzecia część serii Stare Królestwo wciąga czytelnika z niesamowitą szybkością. Akcja powieści jest zaskakująca i trzymająca w napięciu. Istny majstersztyk. Dodajmy do tego jeszcze całą, wspaniała fabułę przepełnioną magią kodeksu, wolną magią, nekromantami, rycerzami i walką dobra ze złem.

Przyznam szczerze, że Lirael jest obecnie moją ulubioną bohaterką literacką. Podoba mi się jej charakter i sposób w jaki zmieniała się wraz z przebiegiem akcji powieści. Na szczęście to nie koniec jej historii – jak się okazuje za granicą pojawił się kolejny tom przygód rodu Abhorsenów. Już nie mogę się doczekać polskiego wydania. Do tego na polskim rynku wydawniczym można znaleźć prequel serii. pt. „Clariel”. Mam szczerą nadzieję, że Wydawnictwo Literackie wyda także pozostałe książki Nixa.

Polecam wszystkim fanom fantastyki! :)


Na koniec polecam wszystkim miłośnikom książek w postaci elektronicznej moją ulubioną platformę Woblink.com. :)



http://woblink.com/e-book,fantastyka-wydawnictwo-literackie-lirael-garth-nix,16211




Za możliwość przeczytania powieści "Abhorsen" serdecznie dziękuję Woblink.com! :)




*Okładka pochodzi ze strony: http://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/3109/Abhorsen---Garth-Nix ** Cytaty pochodzą z powieści "Abhorsen".

1 komentarz:

  1. Czytałam jedną książkę autora i to chyba nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń