czwartek, 20 grudnia 2012

Multikurs.pl - Japoński intensywny kurs dla początkujących

Znajomość języków obcych jest coraz bardziej wymagana we współczesnym świecie. Nie wystarcza już biegłe porozumiewanie się w języku angielskim, pracodawcy pragną czegoś więcej. Coraz częściej rozglądam się za pracą (V rok studiów powoli dobiega końca…) i w najlepszym przypadku wymagana jest dobra znajomość dwóch języków (oczywiście nie wliczając polskiego).

Sposobów do nauki języków obcych jest wiele. Jedni preferują kursy, na których to, można poznawać wiedzę pod okiem profesjonalnych lektorów i obcokrajowców. Metoda dobra, ale i droga. Od zawsze byłam samoukiem – lubię wyznaczać sobie dogodne terminy, tempo i rodzaj nauki – w tym bardzo pomocne są publikacje książkowe. Jest to opcja niedroga, ale ma też pewne wady (takie jak przeprowadzanie testów kontrolnych). Ostatnio odkryłam, nową dla mnie, metodę – kurs multimedialny online oferowany przez platformę Multikurs.pl, który zawiera w sobie wszystkie największe zalety nauki języka obcego.

Japoński intensywny kurs dla początkujących obejmuje naukę języka na poziomie A1-A2. Materiał, który został zgromadzony w tym kursie odpowiada czterem semestrom nauki na kursach stacjonarnych. Całość została podzielona na 16 obszernych, uporządkowanych tematycznie lekcji. Każda z nich zawiera odpowiednio dobrany materiał i obejmuje wybrane z 7 modułów elementy (takie jak: gramatyka, animacje, nauka słownictwa, czy też interaktywne dialogi).

Sporą pomocą w nauce są miedzy innymi:
- zabawne animacje,
- interaktywne dialogi,
- liczne ćwiczenia i testy sprawdzające,
- nagrania profesjonalnych lektorów,
- przyjazny interfejs i prosta obsługa.

Kurs zachwycił mnie pod względem graficznym. Został zaprojektowany naprawdę profesjonalnie, co widać w poszczególnych lekcjach. Obsługa jest wręcz banalna – to wielka zaleta, szczególnie dla osób atechnicznych (jak ja:)). Cena kursu jest podobna do ceny książek do nauki języków. Trzy miesiące nauki Japońskiego intensywnego kursu dla początkujących kosztują jedynie 39zł. Warto zainwestować i przekonać się, że jest to kurs wyjątkowy. Na zakończenie nauki, po pozytywnym zaliczeniu testu sprawdzającego wiedzę otrzymuje się wyjątkowy certyfikat poświadczający opanowanie 1000 słów i umiejętność swobodnej wypowiedzi na poziomie początkującym.

Platforma Multikurs.pl umożliwia zdalną naukę 9 języków obcych: angielskiego, arabskiego, chińskiego, francuskiego, hiszpańskiego, japońskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego. Do nauki każdego z nich przygotowane zostały dwa rodzaje kursów: MultiWords i IntensywnyKurs.

Na koniec dołączam kilka screenów. :)



Serdecznie polecam zajrzenie na ich stronę i zapoznanie się z bezpłatnymi lekcjami próbnymi. Nie pożałujecie! ;))



Za dostęp do tego niesamowitego kursu dziękuję platformie MultiKurs.pl :)

13 komentarzy:

  1. W Twojej recenzji brakuje mi screenów z kursu. Bardzo chciałabym zobaczyć jak ten japoński wygląda. Byłabym wdzięczna za umieszczenie ich tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Japoński jednak nie jest dla mnie...szkoda, że nie ma tego typu kursów języka rumuńskiego. Ale ten rosyjski też brzmi zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, przydałby mi się taki kurs. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę uczyć się obcych jezyków...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...ciekawa sprawa. Muszę zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, dobrze wiedzieć, że taki kurs japońskiego istnieje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cie do zimowej zabawy - Moja Choinka - szczegóły - u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem to niedrogie :-)
    Ja bym chętnie skorzystała, choć może niekoniecznie z japońskiego.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając ten artykuł tak zastanawiałam się kto i w jakim celu uczy się języka japońskiego. Nie widzę jak na razie zastosowania tego języka, chyba że w biznesie. Mi całkowicie wystarcza jak na razie nauka w szkole językowej https://lincoln.edu.pl gdzie jestem uczniem i słuchaczem kursu języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń