poniedziałek, 21 maja 2012

Stosik # 1 :)

Witam wszystkich! :)

Pierwszy stosik to tylko cztery książki. Wszystkie pozycje już przeczytane, więc najbliższa recenzja pojawi się prawdopodobnie jeszcze dzisiaj. Wkrótce spodziewam się kolejnego stosiku recenzenckiego, tylko czekam na listonosza.

1. O. Leon Knabit – „Ulubiony bilbord Papieża” - od Wydawnictwa Esprit. :)
2. N.H. Kleinbaum – „Stowarzyszenie umarłych poetów” – zakup własny.
3. Paulo Coelho – „Alchemik” – prezent od siostry. ;)
4. Will Ferguson – „W drodze na Hokkaido” – prezent urodzinowy od znajomych z INiB.

6 komentarzy:

  1. Czytałam stąd jedynie Alchemika, ale nie bardzo mi się podobała ta książka.
    Czekam w takim razie na recenzję i powodzenia życzę w prowadzeniu bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny stosik książek ;) Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga książki świetne czekam na recenzję. Zapraszam do mnie http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;) już zaglądam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Stowarzyszenie umarłych poetów" czytałam tę książkę już dawno temu temu. Bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    wymianka, której relację widziałaś na moim blogu to pomysł Sabinki i jej warunki są tu - http://wakacyjna.blogspot.com/2012/04/zaczynamy.html
    Niestety do niej nie można się już zapisać, ale Sabinka często organizuje wymianki, następna pewnie jesienią. Trzeba śledzić blog, z którego linka Ci podałam, bo na pewno pojawi się na nim ogłoszenie o nowej wymiance.
    Jeśli się nie mylę to na tym blogu jest też zakładka z poprzedniej wymianki i można sobie obejrzeć co dziewczyny dostały :)

    Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń