środa, 12 lipca 2017

Adam J. Kurtz - „Weź mnie ze sobą”





Tytuł: „Weź mnie ze sobą”
Autor: Adam J. Kurtz
Wydawnictwo: REBIS
Liczba stron: 256
Rok wydania: 2016
ISBN: 978-83-8062-091-9
Cena: 24,90 zł





Zaczęły się wakacje. Najwyższy czas planować listę książek do przeczytania. Zaraz, zaraz… no tak, niektórzy nie mają wakacji tylko muszą siedzieć w robocie bez szansy na dłuższy urlop. W takich chwilach tęsknię za studiami – 3 miesiące wolnego! To był czasy… „tańce, hulanki, swawole...”, książka za książką. Jeśli nie macie jeszcze dopracowanej listy lektur na najbliższy czas, przedstawię Wam książkę, po którą warto sięgnąć.

„Weź mnie ze sobą. Dawka energii na teraz i na później” to zaiste nietypowa pozycja. Pierwsze skojarzenie przypomniało mi „Zniszcz ten dziennik”. Na szczęście to kompletnie coś innego. Ta książka jest dokładnie taka jak głosi podtytuł. Poprawia humor i dodaje energii. Czasami całkiem niezłego kopa. W gruncie rzeczy z całej pozycji wywaliłabym tylko jedną stronę – po prostu nie wierzę w talizmany.

W książce znajdziemy wiele poleceń typu: „Opisz swój sen z ostatniej nocy w trzech słowach”, „Narysuj swoje ciało i zaznacz na nim wszystkie swoje mocne strony”, „Napisz tu sekretne słowa otuchy dla siebie na przyszłość i zachowaj je wyłącznie na własny użytek”. Jak autor sam zaznaczył – nie jest licencjonowanym terapeutą, tylko uczuciowym gościem. Powiedziałabym, że to odważny artysta, który próbuje zdziałać coś dobrego.
W książce znaleźć możemy także sporo cennych uwag, które warto sobie zapamiętać (moja ulubiona: „Wszystko może być wyjątkowe, jeśli to docenisz.”).

„Weź mnie ze sobą” sprawia, że czytelnik zaczyna się zastanawiać nad sobą i swoimi marzeniami. Może zagłębić się w odkrywaniu własnych uczuć i poznawaniu siebie.

Adam J. Kurtz to artysta z Brooklynu, który w swoim dorobku literackim ma książkę „Strona po stronie” przetłumaczoną na kilkanaście języków. Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam styczności z tym tytułem, ale czuję się zachęcona.

Serdecznie polecam wszystkim mającym ochotę na pozycję poprawiającą nastrój i pobudzającą kreatywność.




Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu REBIS! :)




*Okładka pochodzi ze https://www.rebis.com.pl/pl/book-wez-mnie-ze-soba-adam-j-kurtz,SCHB07833.html

1 komentarz:

  1. Z tego co piszesz wydaje się, że ta książka może być bardzo motywująca i poprawiająca humor. Ciekawe, nie słyszałam o niej ale chętnie się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń