piątek, 22 listopada 2013

Jeon Geuk-Jin, Park Jin-Hwan – „The Breaker” tom 3






Tytuł: "The Breaker" tom 3
Autorzy: Jeon Geuk-Jin, Park Jin-Hwan
Wydawnictwo: Yumegari
Liczba stron: 184
Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-63675-13-4
Cena: 19,90 zł






W końcu nadszedł wyczekiwany piątek. Jeszcze tylko kilka/kilkanaście godzin i weekend! Można odpocząć przy dobrej książce i herbacie. Trochę oderwać się od wszechotaczającego wyścigu szczurów, który jest w stanie powalić człowieka na łopatki. Postanowiłam, że w ten weekend odpocznę przy jakiejś dobrej książce zamiast zamartwiać się poszukiwaniem pracy. Może jakieś dzieło Lewisa? To dobry pomysł, w końcu dzisiaj obchodzimy pięćdziesiątą rocznicę jego śmierci. Jednak zanim nadejdzie weekend chciałabym Wam polecić dwie ciekawe pozycje. Pierwsza z nich to „The Breaker” tom 3. Drugą poznacie wieczorem.

Zauważyłam bardzo ciekawą reakcję, która towarzyszy mi kilka minut przed przeczytaniem nowego chaptera „The Breakera”. Serce zaczyna bić szybciej i dopada mnie stres. Najlepsze jest to, że jest on o wiele większy niż stres tuż przed trudnym egzaminem (każdy student powinien z łatwością zrozumieć o co mi chodzi:)). Nie jest to negatywne uczucie. To tak jakby dziecko nie mogło się doczekać cukierka, który zaraz ma dostać ( w końcu! Po jakimś dłuższym okresie słodyczowej abstynencji). Tak i ja, pełna emocji, zaczynam czytać nowy chapter i odkrywam, że przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Jeden po drugim, zostawiają mnie z niecierpliwością czekającą na następne części opowieści.

„Chciałem być silniejszy, by bronić siebie i innych. Nie po to, by krzywdzić ludzi.”*

Zanim dowiemy się czy Dziewięciogłowy Smok wyszedł cało z opresji akcja zdąży się jeszcze bardziej rozkręcić. Shi-woon musi znosić coraz gorsze zaczepki ze strony Chang-ho i jego kumpli. Jednak tym razem całkowicie dostrzegana jest zmiana w mentalności bohatera, a także zmiana jaka zaszła w jego ciele. Nadmiar energii może być bardzo trudny do opanowania dla początkującego. W tomie trzecim „The Breakera” pojawia się także kilka nowych postaci, między innymi Alex – nowy woźny, który kompletnie do swojej nowej roboty nie pasuje. Bo niby jaki woźny jeździ nowiutkim i mega drogim Lamborghini Murcielago?

Po dwóch wcześniejszych, bardziej spokojnych tomach, akcja zaczyna nabierać tempa. Wielką zaletą tej serii są dynamiczne sceny walk, pościgów oraz dobry humor. Bardzo podoba mi się kreska tej manhwy. Dobrze dopracowane rysunki przyciągają wzrok, a świetne dialogi utrzymują czytelnika w napięciu.

Gorąco polecam trzecią część "The Breakera"! :) Ja już nie mogę się doczekać kolejnej.


Okładka pochodzi ze strony: http://yumegari.pl/yumegari/nasze-wydania/komiksy/the-breaker/the-breaker-tom-3/
*Cytat pochodzi z manhwy "The Breaker" tom 3



Za możliwość przeczytania manhwy serdecznie dziękuję Wydawnictwu Yumegari :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz